Läs noga igenom följande villkor som gäller när du bokar mina tjänster. Om du har några frågor, tveka inte att höra av dig.
Gällande prislista finner du under respektive rubrik nedan. Jag förbehåller mig rätten att göra prisändringar. Bokningar genomförda innan dessa, utförs till avtalat pris..
Jag reser till avtalad plats för tjänster och är öppen för att resa utomlands. För internationella bokningar, vänligen kontakta mig direkt för en skräddarsydd offert.
Vid bokning får du en faktura via e-post. Var uppmärksam på angivet förfallodatum på fakturan. För betalningar från utlandet tillkommer en administrativ avgift på 100 kr.
Alla bokningar har ett minimum bokningskrav, särskilt under högsäsong för bröllop. Om din förfrågan inte uppfyller kriterierna kommer jag att meddela dig om detta.
Du har 14 dagars ångerrätt från dagen efter att du ingår avtalet. Om du vill använda ångerrätten, vänligen meddela mig skriftligen inom denna period för att få full återbetalning av din ev. handpenning. Observera att ångerrätten inte gäller om tjänsten har initierats eller genomförts inom 14-dagarsfönstret.
Om du behöver boka om eller avboka ett uppdrag, vänligen följ följande riktlinjer: Ombokning: Meddela mig via e-post minst 30 dagar före uppdraget för att undvika extra kostnader. Observera att ombokning inte är garanterad, även om jag kommer att göra mitt bästa för att tillgodose dig. En ombokningsavgift kan tillkomma baserat på uppdragets storlek. Avbokning: Avbokning ska meddelas skriftligen senast 30 dagar före utsatt datum. Vid avbokning senare än detta tillkommer hela avgiften. Eventuella förskottsbetalningar återbetalas inte.För bokningar gjorda inom 30 dagar från uppdraget kommer avbokning eller ombokning att medföra hela avgiften. Vid sjukdom eller andra oförutsedda omständigheter kommer jag att arbeta för att hitta en ersättare. Om en ersättare inte är tillgänglig återbetalas avgiften för ej genomfört arbete.
Det är ditt ansvar att informera mig om eventuella allergier eller känsligheter innan uppdraget.
Hygien är av största vikt i mitt arbete, särskilt i ljuset av pandemin. Jag följer strikta hygienrutiner, som inkluderar: - Regelbunden handtvätt och desinfektion före och under varje uppdrag.- Grundlig rengöring och desinfektion av alla borstar, verktyg och arbetsytor före och under möten.- Användning av engångsborstar för mascara, nya sminksvampar för varje kund och se till att all utrustning är ordentligt desinficerad. Du kan lita på att jag följer dessa rutiner för att minimera risken för spridning av virus och bakterier.
Om du skulle ha synpunkter eller klagomål, kontakta mig snarast möjligt för att jag ska ha möjlighet att hjälpa dig, åtgärda eventuella fel eller på annat sätt kompensera dig. Din feedback gör mig bättre! Efter ditt möte med mig är jag därför supertacksam om du vill ta dig tiden att lite kort berätta vad du varit nöjd med, vad du tycker har fungerat bra och vad som kunde fungerat bättre.
Genom att fylla i kontaktformuläret samtycker du till att bbyemelie.se samlar in och behandlar dina personuppgifter när du har en aktiv kundrelation till mig. Data som samlas in och behålls är nödvändiga för att: - besvara din förfrågan med offert och bokningsbekräftelse.- ge dig god service och svara på frågor om mina tjänster.- genomföra din bokning och leverera önskad tjänst.- kommunicera med dig via telefon, e-post eller andra kontaktvägar såsom tex sociala medier. Dessa uppgifter kommer att behandlas i enlighet med gällande lagstiftning och kommer inte att sparas längre än nödvändigt. Efter avslutat uppdrag och upphörande av vår kontakt kommer alla personuppgifter att raderas.
This site was created with the Nicepage